Regulamin

Sklepu Internetowego

www.NGHIA.PL

1. Właścicielem sklepu internetowego www.nghia.pl jest firma F.H.U.-”LANCET”-Iwona Czyżewska z siedzibą w Gorlicach.

                             F.H.U.-"LANCET"-Iwona Czyżewska

ul. Juliana Tuwima 51,

38-300 Gorlice

województwo małopolskie

NIP: 738-117-33-55

tel.-692-778-592

2. Sklep internetowy www.nghia.pl prowadzi sprzedaż internetową oryginalnych akcesorii manicure & pedicure producenta Kem NGHIA na terytorium Polski i Uni Europejskiej.

3. Składając zamówienie w naszym sklepie musisz założyć konto, zaakceptować Regulamin Sklepu www.nghia.pl Politykę Prywatności i Przetwarzania Danych Osobowych .

4. W celu złożenia zamówienia wypełnij prawidłowo formularz zamówienia (podaj prawidłowe dane).

5. Przedmiotem sprzedaży są wszystkie produkty dostępne w sklepie w chwili składania zamówienia.

6. Towary kupione w naszym sklepie są oryginalne i fabrycznie nowe.

7. Nghia.pl zastrzega sobie prawo do zweryfikowania zamówienia oraz w szczególnych przypadkach jego anulowania:

- celowo - błędne / nieprawdziwe dane Klienta np: "Paweł Patyk zamieszkały w Psiej Budzie, Polska"

- weryfikacji - mailowa lub telefoniczna.

8. Zdjęcia na stronie www.nghia.pl czasami mogą się różnic od faktycznych dlatego podczas wybierania produktu proszę kierować się także opisem.

Nghia.pl dołożyła wszelkich starań by zdjęcia odzwierciedlały produkty jak najlepiej . Nghia.pl posiada prawo producenta do wykorzystania ich znaku towarowego Kem NGHIA, katalogów i innych materiałów w ramach sklepu www.nghia.pl

9. Po złożeniu zamówienia zostanie automatycznie wysłany email potwierdzający przyjecie przez nasz sklep zamówienia. W przypadku braku potwierdzenia proszę o sprawdzenie folderu SPAM lub kontakt : nghia@poczta.pl w celu zweryfikowania ewentualnego błędu.

10. Płatność możecie Państwo dokonać poprzez przelew bankowy na konto:

       

          Nazwa Firmy: F. H. U. LANCET IWONA CZYŻEWSKA

          Właściciel konta (Firmowego): Iwona Czyżewska

          Nr konta dla przelewu krajowego: 07 1240 1431 1111 0010 4386 0738

          Nr konta dla przelewu zagranicznego IBAN: PL07124014311111001043860738

 

          Nazwa i adres banku:

          Nazwa Banku: Bank Polska Kasa Opieki SA

                                 Oddział 1 w Krakowie

          Adres: Rynek Główny 31

          Kod Pocztowy: 31-010 Kraków 

          Kod BIC/SWIFT: PKOPPLPWXXX

Warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata na powyższe konto 100% kwoty zamówienia. Zamówienia nieopłacane nie będą zrealizowane.

 

11. Realizacja zamówienia zaczyna się bezpośrednio po jego opłaceniu. W przypadku konieczności zweryfikowania transakcji skontaktujemy się telefonicznie lub mailowo. Dlatego ważne, byście Państwo podawali właściwe dane.

12. Zazwyczaj zamówienia złożone z potwierdzoną zapłatą do godziny 15:00 będą wysyłane w tym samym dniu (jeżeli jest to dzień roboczy). Zamówienia złożone po godzinie 15:00 będą wysłane następnego dnia roboczego. Zastrzegamy sobie, jednak odstępstwa od tych terminów.

13. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres dostawy wskazany w formularzu zamówienia, czas realizacji według standardów firmy realizującej (standard to 3-5 dni robocze).

Ewentualne opóźnienia dostawy towaru prosimy zgłaszać na adres mailowy nghia@poczta.pl wówczas będziemy interweniować w firmie realizującej usługę pocztową. 

14. Jeżeli adres jest błędnie podany lub kupujący nie odbierze przesyłki sklep nghia.pl nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.

a. Jeżeli przesyłka będzie musiała być wysłana ponownie, koszta ponownej wysyłki ponosi kupujący. Prosimy dokładnie sprawdzać wpisane dane.

b. Jeżeli kupujący dokonuje zwrotu towaru (towar musi być nieużywany i oryginalnie zapakowny )

15. Jeżeli produkt wysłany nie zgadza się z zamówionym na stronie www.nghia.pl (pomyłka przy wysyłce z winy sklepu nghia.pl):

a. sklep zwróci koszt takiego produktu lub wyśle (bez dodatkowych kosztów) odpowiedni produkt.

b. w przypadku jeśli Klient odeśle do nas w/w produkt pokryjemy koszt przesyłki jeśli nie będą odbiegać od standardowych kosztów podobnych usług.

c. Sklep Nghia.pl może zażądać dowodu (np: paragonu) potwierdzającego poniesione koszty wysyłki w szczególnych przypadkach.

16. Ceny towarów znajdujących się w ofercie www.nghia.pl podane są walucie polskiej (polski złoty) i nie obejmują kosztów wysyłki.


17. Nghia.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów oferowanych na stronie bez podawania przyczyn. Zmiany te jednak nie dotyczą zamówień które zostały przyjęte już do realizacji.

18. Nghia.pl zastrzega sobie również prawo do wycofania niektórych pozycji z oferty, promocji bez uprzedzenia.

19. Koszt przesyłki wliczony jest do końcowej kwoty zapłaty.

20. Klient / Firma który dokonał zakupu za pobraniem i odmówił przyjęcia przesyłki i zapłaty pobraniowej lub nie odebrał w terminie przesyłki awizowanej traci prawo do zakupów z opcją pobraniową jak i do promocyjnych przesyłek gratisowych.

21. Zgodnie prawem konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni roboczych od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe jedynie w przypadku, jeżeli produkt jak i opakowanie jest niezniszczony, produkt zapaky i nieużywany. Zwroty proszę kierować na poniższy adres firmy z dopiskiem “zwrot”:

F.H.U.-”LANCET”-Iwona Czyżewska

ul. Juliana Tuwima 51,

38-300 Gorlice

województwo małopolskie, Polska

 

Nghia.pl dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Koszt przesyłki oraz inne koszta uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi. Kupujący dokonuje zwrotu na swój koszt.

Zwrot towaru przesyłką za pobraniem nie jest akceptowany.

22. Reklamacje

  Procedura reklamacyjna:

a. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować dołączają do niego: dowód zakupu, pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, adres zwrotny oraz numer konta na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy ( w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

b. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zostaniesz poinformowany mailowo lub telefonicznie  o wyniku postępowania reklamacyjnego konsumenckiego.

c. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez naprawę produktu lub przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. W sytuacji gdy Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy do Sprzedawcy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez dostawcę usługi pocztowej, wtedy Sprzedawca zwraca Konsumentowi jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia (art. 33 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta - Dz.U. z 2014r. poz. 827).

d. Jeżeli reklamacja konsumencka zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji w ciągu 14 dni. Wysyłka reklamowanego produktu nastąpi niezwłocznie po opłaceniu przez klienta przesyłki zwrotnej.

e. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu: mailowego na adres nghia@poczta.pl lub telefonicznego: 692-778-592 wówczas udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

23. W sprawach nieuregulowanych tym regulaminem zastosowanie maja przepisy prawa konsumenckiego.

24. Nghia.pl zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedniego poinformowania.