Sklep internetowy NGHIA.PL używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Używanie sklepu jest automatyczną akceptacją zasad Polityki Prywatności. By zamknąć tą informację naciśnij przycisk
zamknij
  • Koszty wysyłki widoczne są w momencie zakupów
  • Wysyłamy link śledzenia przesyłki, gdzie można śledzić status Twojej paczki
  • Realizujemy wysyłki za granice RP

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt po przez formularz kontaktowy sklepu, email lub telefoniczny:

         Email:  iwonaczyzewska@poczta.fm lub biuro@nghia.pl
         tel: +48 692-778-592

Wysyłka opis szczegółowy:

I - Czas realizacji
II - Koszt dostawy
III - Co zrobić jeśli dostarczony kurierem towar jest uszkodzony fizycznie?
IV - Spisywanie protokołu szkody

V -  Formularz (reklamacyjny)

VI - Formularz (odstąpienia od umowy)

I Czas realizacji:
2-3 dni - firma kurierska. W związku z panująca pandemią i wprowadzonymi ograniczeniami czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. Towar zamówiony przez naszego klienta w poniedziałek (po godzinie 13:00) mamy gotowy do wysyłki we wtorek. Otrzymasz swoje zamówienie w środę!

Wysyłka odbywa się wyłacznie w dni robocze od Poniedziałku do Piątku

II Koszt dostawy:
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.


- Paczka Orlen (odbiór w: Kiosku Ruch, Stacjach Orlen, Paczkomatach Orlen lub partnerów np: Sklepy Żabka) - wygodny dostęp do bardzo rozbudowanej sieci odbioru, niska cena przesyłek. 
Czas realizacji 3-5 dni roboczych cena: 8,5 zł
Najtańsza i bardzo popularna forma dostawy


- Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską (Inpost lub Pocztę Polską). Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za rozsądną cenę.
Czas realizacji 2-3 dni roboczych cena: 14,50 zł

- Paczkomaty:dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską (Inpost lub Pocztę Polską).
Czas realizacji 2-3 dni roboczych cena: 13,50 zł

- Wysyłka Pobraniowa: Realizowana jest przez zaufaną firmę kurierską (Inpost lub Pocztę Polską).
Czas realizacji 2-3 dni roboczych cena: 20,00 zł
Jeśli nie dojdzie do realizacji pobrania z winy klienta np: odmówi przyjęcia paczki pobraniowej lub kurier nikogo nie zastał a paczka zostanie odesłana / zwrócona z powrotem do naszej firmy, wówczas klient traci prawo korzystania z zamówień z formą płatności pobraniowej. 

- Kurier Międzynarodowy - Koszt zależy od kraju wysyłki i wagi towaru, czas realizacji dostawy jest uzależniony od miejsca dostawy i gabarytów przesyłki


Firmy kurierskie z którymi współpracujemy: Inpost (kurier, paczkomaty), Kurier Poczty Polskiej (Pocztex), Kurier Międzynarodowy


Zamówione produkty są pakowane i nadawane w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności (wysyłka wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku).

Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu aby uniknąć powielania kosztów transportu.
Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

III Co zrobić jeśli dostarczony kurierem towar jest uszkodzony fizycznie?
Kilka prostych kroków umożliwi Ci bezpieczne zakupy na odległość:
Sprawdź stan opakowania przesyłki.
Produkty wysyłane z Sklepu Nghia.PL zawsze są zabezpieczone. Przy odbiorze przesyłki przed podpisaniem "zgodnego przyjęcia paczki" dokładnie sprawdź, czy opakowanie nie nosi żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie ( rozdarte, obtłuczone, przemoknięte pudełko, zerwana taśma, wgnieciony karton itp.) należy odmówić przyjęcia przesyłki podając jako przyczynę uszkodzenie i poinformować Dział Obsługi Klienta.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, już po podpisaniu "zgodnego przyjęcia paczki" należy rozpakować paczkę w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym.
Zrób to w obecności kuriera który dostarczył przesyłkę - ma obowiązek poczekać.

Podpisanie "zgodnego przyjęcia paczki" traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie idealnym (nie możemy już odmówić przyjęcia paczki - jest przyjęta z naszym poświadczeniem, że jej stan jest idealny). Co jednak, gdy po otworzeniu paczki okaże się, że np. opakowanie produktu lub sam produkt są uszkodzone?
W przypadku "zgodnego przyjęcia paczki" a następnie stwierdzeniu uszkodzenia fizycznego towaru, należy na miejscu, w obecności kuriera, spisać protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.

Brak protokołu szkody sporządzonego przez kuriera jest powodem odrzucenia wszelkich reklamacji przez operatora pocztowego a wnoszenie reklamacji w praktyce jest stratą czasu, dlatego bardzo ważne jest wykonanie całej opisanej procedury odbioru zamówienia. 

IV - Spisywanie protokołu:
- protokół szkody musi wyraźnie wskazywać, czy opakowanie zewnętrzne nie nosiło żadnych uszkodzeń i jest w stanie idealnym
- wszelkie problemy z odbiorem paczki lub jej uszkodzenie prosimy zgłaszać do nas niezwłocznie w ciągu 48h (prosimy także o przesłanie kopii protokołu) 

V - formularz Reklamacyjny (pobierz)

VI - formularz Odstąpienia od umowy (pobierz)